Συμπεριλάβετε στο SMS το όνομα του παραλήπτη ή κάποιο άλλο στοιχείο που τον αφορά (διεύθυνση, ημερομηνία επίσκεψης ή τελευταίας παραγγελίας) και αυξήστε την αποδοτικότητα της καμπάνιας.
Δημιουργήστε μοναδικές landing pages με διαδραστικό περιεχόμενο (εικόνες, video, κουπόνια, promo codes) και ενσωματώστε τις στο SMS σας.
Επιλέξτε το χρονικό διάστημα που θα έχουν ισχύ τα SMS ώστε να μην παραδίδονται σε ώρες που μπορεί να ενοχλήσουν.
Παρακολουθήστε την απόδοση της καμπάνιας σας με αναλυτικές αναφορές παράδοσης μηνυμάτων (παραδόθηκε, λάθος νούμερο κλπ) αμέσως μετά από κάθε αποστολή.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα